Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1208605819.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

 E-learning, forma nauczania na odległość, jest coraz częściej stosowana w praktyce insty­tucji edukacyjnych, organów administracji publicznej, w samokształceniu menedżerów, na studiach zaocznych. Jak dostosować ofertę organizacji szkoleniowych do wymogów rynku? Jak wprowadzić nowoczesne kanały kształcenia, aby zachować przewagę konkurencyjną, a zarazem drastycznie nie zwiększyć kosztów? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania. Pierwsza część publikacji została poświęcona przedstawieniu aparatu pojęciowego i istoty elearningu. Część druga zawiera szczegółową charakterystykę wdrożenia i wykorzystania bezpłatnej platformy e-learningu LAMS (Learning Activity Management System). W części trzeciej przedstawiono przykłady wykorzystania systemu LAMS oraz omówiono zasady i możliwości tworzenia elektronicznych materiałów dydaktycznych.



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.