Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1449845310.jpg Dodaj recenzję


Opis:

"33 czytanki o komunikacji, czyli jak być dobrym lekarzem i nie zwariować" to napisane z werwą, swadą, humorem i dystansem do otaczających nas problemów historie z codziennego życia lekarzy i pacjentów, pozwalające szerzej spojrzeć na kontekst komunikacji lekarz-pacjent. Autor, wczuwając się w stany i bolączki lekarzy, pokazuje, jak reagować w sytuacjach trudnych, konfliktowych, niejednoznacznych. Zmieniając perspektywę widzenia, dzięki znakomitej narracji sprawia, że to, co smutne, zaczynamy postrzegać jako wesołe, a to, co beznadziejne, staje się nagle możliwe do rozwiązania. Autor nie ukrywa swojej sympatii do lekarzy i szacunku do ich ciężkiej pracy, niejednokrotnie stając w ich obronie.
Książka kierowana jest nie tylko dla lekarzy różnych specjalności, lecz także dla środowiska pielęgniarskiego, farmaceutów i studentów kierunków medycznych oraz dla tych wszystkich, którzy chcą spojrzeć na pracę lekarza z innej niż pozycja pacjenta perspektywy i zrozumieć to, że lekarz też jest człowiekiem.



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.