Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1389255586.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Monografia porusza zagadnienia związane z zasilaniem dwupaliwowego silnika o zapłonie samoczynnym. Zaprezentowano problemy spalania stukowego i stuku w silniku zasilanym dwupaliwowo, które były postawą do zdefiniowania wskaźnika intensywności stuku wykorzystanego do zdefiniowania kryterium stuku. Przedstawiono analizę związaną z możliwością ciągłej regulacji silnika, mającej na celu uzyskanie dużych udziałów energetycznych paliwa alternatywnego w całkowitym paliwie z uwzględnieniem kryteriów: stuku, przedwczesnych zapłonów, emisji tlenków azotu oraz zadymienia spalin. Badania przeprowadzono na jednocylindrowym silniku o zapłonie samoczynnym wyposażonym w układ zasilania typu common rail.



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.