Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1382786466.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Oto podstawy niezbędne do stworzenia wizji ciągłego doskonalenia dopasowanego do twojego przedsiębiorstwa, a następnie przekształcenia owej wizji w mierzalną rzeczywistość.
W czasie nagłośnionej akcji serwisowej Toyoty w latach 2009 i 2010 legendarna już reputacja producenta samochodów, słynącego od 60 lat z operacyjnej doskonałości, została wzięta pod lupę. Eksperci zastanawiali się na forum publicznym, czy jakość produktów Toyoty faktycznie tak drastycznie spadła, a zjadliwi krytycy prorokowali koniec firmy w jej obecnym kształcie. Wyniki rządowego dochodzenia w dużym stopniu zwolniły Toyotę z odpowiedzialności za wady i wypadki, a ta szybko stanęła na nogi. Tym niemniej faktem jest, że popełniono błędy, co pokazało, że Toyota musi się doskonalić.
W swoim bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił fundamentalne zasady, dzięki którym Toyota osiąga wyniki, jakich inne firmy na całym świecie mogą jej tylko pozazdrościć. W tej publikacji Liker wraz z byłym inżynierem produkcyjnym Toyoty Jamesem Franzem tłumaczą sposób myślenia, który leży u podstaw ciągłego doskonalenia. Wyjaśniają również, dlaczego konieczne jest zdyscyplinowanie w doskonaleniu procesów w każdej części organizacji.
Liker i Franz prezentują najczęstsze błędy w sposobie myślenia, przez które osiągane rezultaty są bardzo ograniczone. Wyjawiają również, w jaki sposób Toyota osiąga swój dwuaspektowy cel, jakim jest doskonalenie wyników i rozwój ludzi, dzięki postępowaniu zgodnie z cyklem PDCA W. Edwardsa Deminga.
Na podstawie szczegółowych studiów przypadku z różnych branż dowiesz się, jak:
dowiedzieć się, dlaczego twoje procesy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, zbudować trwałe i szczupłe procesy o dobrze zdefiniowanym celu, stworzyć system, który sam będzie wyciągać problemy na światło dzienne, nauczyć każdego lidera i członka zespołu na każdym poziomie organizacyjnym sztuki postępowania zgodnie z cyklem PDCA, aby udoskonalać procesy.



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.