Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1338884855.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Książka jest kontynuacją wydanej w 2010 r. monografii pt. Ekonometria przestrzenna. Metody i modele analizy danych przestrzennych. Zawiera prezentacje i przykłady zastosowań współczesnych zaawansowanych metod i modeli ekonometrycznych stosowanych do analiz na podstawie danych zlokalizowanych:
jakościowych – modele regresji przestrzennej dla zmiennych ukrytych i ograniczonych,
wielowymiarowych – modele z wagami wielowymiarowymi i kierunkowymi,
przestrzenno-czasowych – modele panelowe z efektami przestrzennymi,
czasowych i przestrzennych – modele wielorównaniowe z interakcjami przestrzennymi.

Badania przestrzenne należą do podstawowych nurtów badawczych wspomagających podejmowanie decyzji finansowych i ekonomicznych w Unii Europejskiej. Ekonometria przestrzenna II powinna stać się inspiracją do rozwijania zaawansowanych ilościowych badań regionalnych i przestrzennych oraz ich wykorzystania w praktyce gospodarczej.

Praca zawiera pełną i najnowszą wiedzę o metodach analizy danych przestrzennych wraz z dobrze dobranymi przykładami zastosowań, głównie ekonomicznych. Napisana dobrym i przystępnym językiem będzie stanowić nieocenioną pomoc dla badaczy i studentów, dla których profesjonalne traktowanie danych (zarówno eksperymentalnych, jak i danych statystyki publicznej) jest kluczowe. Z drugiej strony jest to ważna pozycja monograficzna przyczyniająca się do rozwoju teorii i zastosowań ekonometrii, będąca wyjątkową okazją do rozwoju dalszych propozycji metodycznych oraz technik obliczeniowych”.
Prof. zw. dr. hab. Andrzej S. Barczak



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.