Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1305970934.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Publikacja Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle. Edukacja w USA pozwala na zapoznanie się z rozwiązaniami amerykańskimi w zakresie systemu edukacji, które w okresie reform mogą być inspiracją do szukania rozwiązań zarówno w sferze polityki oświatowej, jak i codziennej praktyki organizacyjno-pedagogicznej w szkołach i wyższych uczelniach.

Tytuł książki Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle jest również wykładnią polityki oświatowej w USA w zakresie tworzenia sprawiedliwego i egalitarnego systemu oświaty, stwarzającego warunki dla stałego polepszania wyników w nauce wszystkich amerykańskich uczniów, niezależnie od zamożności, przynależności rasowej, miejsca zamieszkania czy indywidualnych zdolności. Formalnie jest też nazwą ustawy, która określa prawa i obowiązki szkół uczestniczących w programie kontrolowania jakości nauczania i sprawdzania wiedzy zdobytej przez uczniów oraz zakres kontroli i zobowiązań instytucji federalnych.

Dlaczego warto książkę przeczytać? Dlatego, że w czasach reform warto również szukać inspiracji w doświadczeniach innego systemu definiowanego jako sprawiedliwy i egalitarny.

To dzięki tej książce Czytelnik dowie się m.in.

  • w jaki sposób systemowo stwarzane są warunki nie jednej, ale wielu szans edukacyjnych ucznia na różnych poziomach edukacji,
  • po co stosować wobec szkoły sankcje za niesprostanie standardom kształcenia uczniów,
  • na czym polega program service learning i dlaczego wpływa on na wykształcenie się prospołecznych zachowań u młodych Amerykanów,
  • jaką rolę odgrywają nauczyciele o nienauczycielskim wykształceniu,
  • jak wyrównywać szanse edukacyjne młodzieży.

Adresaci:

Książka przeznaczona jest dla polityków oświatowych, organizatorów edukacji na różnych poziomach, dyrektorów szkół i osób zarządzających szkołami i uczelniami wyższymi, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych i wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką.



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.