Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1286624399.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:
Rola towaroznawstwa w zarządzaniu jakością w warunkach gospodarki opartej na wiedzy.

 

Temat Konferencji : Towaroznawstwo w nauce i praktyce.


Poruszane szczegółowe zagadnienia dotyczyć będą:

  • Nowe sposoby wpływania na wzrost innowacyjności przedsiębiorstw - jak ożywić współpracę nauki i przemysłu (sesja pod patronatem Komisji Nauk Towaroznawczych PAN O/Poznań)
  • Ekonomiczno-społecznych aspektów jakości w warunkach gospodarki opartej   na wiedzy.
  • Kształtowania i doskonalenia jakości procesów i produktów.
  • Towaroznawczych aspektów zrównoważonego rozwoju.
  • Osiągnięć w zakresie towaroznawstwa przemysłowego i spożywczego.
  • Zintegrowanych systemów zarządzania.
  • Logistyki.

Okładka zastępcza



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.