Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1411556431.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Jaka jest kondycja światowego i krajowego  rynku usług logistycznych? Jak rozwija się rynek usług  magazynowych i kurierskich? Jakie funkcje pełnią centra logistyczne? Jakie narzędzia wykorzystuje się w funkcjonowaniu elektronicznych giełd transportowych? To tyko niektóre pytania,  na które odpowiedzi znajdziemy
w książce Usługi logistyczne. Teoria i praktyka.  

Pierwsze rozdziały  nowego podręcznika odnoszą się do ogólnej, teoretycznej charakterystyki rynku usług logistycznych oraz jego części.  Pozostałe omawiają szczegółowe i praktyczne aspekty jego funkcjono-wania.  Charakter książki  wynika głównie z niezwykle dynamicznych zmian na rynku logistycznym.  Rynek ten
w Polsce w ostatnich 20 latach przeszedł ogromną ewolucję spowodowaną reformą gospodarczą na początku lat 90. XX wieku oraz procesem dostosowania do zasad działania Unii Europejskiej. Coraz powszechniejsze jest korzystanie z wyspecjalizowanych operatorów logistycznych. Rośnie zrozumienie korzyści wynikających
z outsourcingu. Jedno jest pewne - rynek usług logistycznych szybko dostosowuje się do standardów europejskich.

Autorami książki są pracownicy Uniwersytetu Gdańskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Wyższej Szkoły Logistyki.

Podręcznik ma nowoczesną formę ze słowami kluczowymi na marginesach, indeksem tematycznym oraz zestawem pytań na końcu każdego rozdziału.

 

Przedmowa  

Rozdział 1 Znaczenie i rola usług logistycznych
1.1. Definicja usługi logistycznej
1.2. Outsourcing jako źródło popytu na usługi logistyczne
1.3. Proces wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwie

Rozdział 2 Rynek usług logistycznych  
2.1. Liderzy europejskiego rynku usług logistycznych
2.2. Przesłanki rozwoju rynku usług logistycznych w Polsce  
2.3. Charakterystyka współczesnego rynku usług logistycznych
2.4. Kierunki rozwoju rynku usług logistycznych po wejściu Polski do Unii Europejskiej

Rozdział 3 Przewozy kurierskie
3.1. Istota usług kurierskich
3.2. Rynek przewozów kurierskich w Polsce
3.3. Perspektywy rozwoju sektora
3.4. Polityka jakości w firmach kurierskich

Rozdział 4 Infrastruktura transportu  
4.1. Istota infrastruktury transportu
4.2. Problemy rozwoju infrastruktury transportu w krajach UE  
4.3. Kierunki rozwoju infrastruktury transportu w krajach UE  
4.4. Stan infrastruktury transportu w Polsce
4.5. Problemy rozwoju infrastruktury transportu w Polsce
5 Usługi logistyczne – teoria i praktyka

Rozdział 5 Rynek usług magazynowych
5.1. Magazynowanie jako usługa logistyczna  
5.2. Rodzaje usług magazynowych

Rozdział 6 Centra logistyczne
6.1. Podział teoretyczny, rola, zadania i funkcje
6.2. Uwarunkowania budowy centrów logistycznych
6.3. Modelowe rozwiązania centrów logistycznych
6.4. Centra logistyczne w Polsce

Rozdział 7 Przewozy kombinowane  
7.1. Istota przewozów kombinowanych
7.2. Przesłanki i warunki rozwoju przewozów kombinowanych
7.3. Wspieranie rozwoju przewozów kombinowanych
7.4. Wielkość i struktura przewozów kombinowanych
7.5. Problemy rozwoju przewozów kombinowanych w Polsce

Rozdział 8 Rola internetu w usługach logistycznych
8.1. Istota i cechy biznesu elektronicznego
8.2. Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firm logistycznych
8.3. Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw logistycznych

Indeks haseł

Bibliografia



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.