Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1241513889.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.

Czytelnik dowie się między innymi:

  • jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  • na czym polegają skuteczne negocjacje,
  • jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,
  • co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,
  • jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,
  • jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,
  • jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,
  • w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,
  • jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,
  • jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.

Adresaci:

Książka dostarcza wiedzy o podstawach procesu komunikacji oraz o jego aspektach praktycznych, może więc być przydatna zarówno dla studentów i wykładowców, jak i dla menedżerów, negocjatorów na rynku, właścicieli i pracowników firm oraz osób poszukujących pracy.



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.