Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1240562039.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Celem opracowania jest poprawa skuteczności pracy doradców zawodowych. W pierwszej części, będącej wstępem do całości pracy, autorka prezentuje modele teoretyczne badań nad doradztwem zawodowym, specyfikę i zadania doradcy oraz zarys współczesnych koncepcji wyboru zawodowego. Część druga zawiera opis czterech metody diagnostycznych, które mogą znaleźć zastosowanie zarówno w praktycznym doradztwie zawodowym, jak i w obszarze badań naukowych związanych z wyborem dróg kariery. Nowe oraz adaptowane do polskich warunków kulturowych narzędzia badawcze pozwalają na ujmowanie kwestii wyboru zawodowego zarówno z perspektywy doradcy zawodowego, jak i z perspektywy klienta, któremu mają służyć w procesie pogłębiania samowiedzy. Zaprezentowane w monografii techniki obejmują pomiar preferencji w odniesieniu do stosowania określonych orientacji teoretycznych przez doradców, badanie potrzeb doradczych klienta, jego motywacji do pracy oraz hierarchii wartości, która współdecyduje o wyborze konkretnego modelu kariery zawodowej.



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.