Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Powrót


thumb_1326891326.jpg Dodaj recenzję
Dodaj do koszyka


Opis:

Książka przedstawia zestaw zasad i procedur opracowania biznesplanu określany mianem modelu najlepszych praktyk, który jest wynikiem wieloletnich doświadczeń Autora. W kolejnych rozdziałach omówione zostały elementy modelu, proces konstruowania studium wykonalności i biznesplanu oraz wzajemne związki między nimi, a także plan strategiczny, marketingowy i organizacyjny. Szczególną uwagę poświęcono przygotowaniu planu finansowego projektu, w tym zasad sporządzania prognoz oraz analiz finansowych. Autor wyjaśnia także, jak zastosować omawiany model w celu przygotowania projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.

Zainteresuje zarówno przedsiębiorców, jak i osoby sporządzające biznesplany. Z publikacji mogą korzystać także studenci uczelni biznesowych oraz uczestnicy kursów i treningów menedżerskich.
Integralną część książki stanowi płyta CD, na której znajdują się dodatkowe materiały edukacyjne, które powinny pomóc czytelnikom w poszerzeniu wiedzy i umiejętności z zakresu szeroko rozumianej problematyki sporządzania biznesplanów.

W celu uruchomienia zawartości płyty należy otworzyć w przeglądarce internetowej (Internet Explorer lub Firefox) plik index.html.

Jerzy T. Skrzypek – doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Ekonometrii i Badań Operacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów, w tym planów finansowych, wykorzystywanych także przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych. Wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu szeroko rozumianej przedsiębiorczości.

Jest to wartościowa i pożyteczna publikacja. Najważniejsza funkcja książki, instruktażowo-poradnikowa, jest zrealizowana w ujęciu szczegółowym, praktycznym, w którym każde konkretne zagadnienie związane z tworzeniem biznesplanów jest omówione dokładnie oraz ilustrowane przejrzystymi przykładami. (…) Wykład jest prowadzony w oparciu o symulacyjny model finansów przedsiębiorstwa, który służy jako swego rodzaju „szkielet” określający strukturę przedsiębiorstwa, którego dotyczy analiza, a w szczególności opracowywany plan biznesowy. Ten nowoczesny i niezawodny (w sensie algorytmicznym) instrument formułowania i rozwiązywania zadań planistycznych daje Autorowi znaczną swobodę i elastyczność wykładu, ale też zapewnia dużą przewagę nad innymi sposobami prezentacji zawartej w książce tematyki. (…) Oceniając wysoko wartości metodyczne i informacyjne książki, chcę szczególnie podkreślić jej znaczenie praktyczne dla odbiorcy, zwłaszcza tego, który wykorzysta ją jako przewodnik do samodzielnego planowania i rozwijania własnego biznesu.
z recenzji prof. dra hab. Bogusława Wąsika, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie



RECENZJE NASZYCH KLIENTÓW



Nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.