Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY



PROMOCJE




thumb_1436437020.jpg Życie codzienne w matriksie. Filozofia społeczna w ponowoczesności
Jerzy Kochan

Dział: Nauki społeczne,   - filozofia,   - socjologia,
Słowa kluczowe: filozofia, socjologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena22,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1213274329.jpg Socjologia
Giddens Anthony

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: socjologia, kultura i społeczeństwo, zmieniający się świat, interakcja społeczna, płeć kulturowa a seksualność, socjologia ciała, rodzina, przestępczość i dewiacje, etniczność, rasa, migracja
Dostępność: pozycja dostępna
Cena49,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1436433813.jpg Elementy socjologii
Ziembiński Zygmunt

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: socjologia, społeczeństwo, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena23,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1213275304.jpg Rozumieć filozofię
Kiwka Mirosław

Dział: Nauki społeczne,   - filozofia,
Słowa kluczowe: filozofia, filozofia poznawaniem świata, oblicza filozofii, koncepcje filozofii, tomizm, problematyka filozoficzna - działy filozofii, filozofia a teologia, filozofia a nauki szczegółowe, filozofia a
Dostępność: pozycja dostępna
Cena20,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1259666862.jpg Wstęp do socjologii
Goodman Norman

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: socjologia, metody badań socjologicznych, socjalizacja
Dostępność: pozycja dostępna
Cena29,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1276676264.jpg Wojna marketingu z zarządzaniem
Ries Al, Ries Laura

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena38,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1354028821.jpg Marketing
Kotler Philip

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena50,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1289812876.jpg Międzynarodowe Stosunki Kulturalne Podręcznik akademicki
Ziętek Agata (red.)

Dział: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Nauki społeczne,   - politologia,   - socjologia,
Słowa kluczowe: stosunki międzynarodowe, międzynarodowe stosunki kulturalne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena29,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1397134882.jpg Financial market in Poland Towards the innovation
Szelągowska Anna

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,   - rynek pieniężny i kapitałowy,
Słowa kluczowe: bankowość, rynki finansowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena10,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1397134417.jpg Forfaiting
Tokaj-Krzewska Agnieszka

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe, Ubezpieczenia, Handel,
Słowa kluczowe: handel, bankowość, ubezpieczenie towarów
Dostępność: pozycja dostępna
Cena10,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek: 52
Strona: << 1 2 3 4 5 6 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.