Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY



PROMOCJE




thumb_1226757957.jpg Konsumpcja w gospodarstwach domowych o niepewnych dochodach.
Zalega Tomasz

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - polityka społeczna,
Słowa kluczowe: socjologia, polityka społeczna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1387208061.jpg Modele kształcenia nauczycieli języków obcych w Polsce i w Niemczech W stronę glottodydaktyki porównawczej
Gębal Przemysław E.

Dział: Języki obce,
Słowa kluczowe: języki obce, kształcenie nauczycieli języków obcych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena22,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1299929597.jpg Metropolie mniejszości mniejszości w metropoliach
Jałowiecki Bohdan, Sekuła Elżbieta Anna

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: socjologia, metropolie, miasto obiektem badań
Dostępność: pozycja dostępna
Cena21,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1231343118.jpg Ekrany piśmienności. O przyjemnościach tekstu w epoce nowych mediów.
Gwóźdź Andrzej (red.)

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: pismo, książka, komputery, informatyka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1328094816.jpg III Rzesza Popkultury i inne stany
Dobroczyński Bartłomiej

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: kultura, socjologia, cywilizacja, publicystyka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena26,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1240558267.jpg Bezrobocie. Podstawy teoretyczne.
Kwiatkowski Eugeniusz

Dział: Nauki społeczne,   - polityka społeczna,
Słowa kluczowe: polityka społeczna, bezrobocie, rynek pracy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1436438828.gif W kregu sztuki edytorskiej. Materiały z III Ogólnopolskich Warsztatów Młodych Edytorów Kazimierz Dolny, 18-20 listopada 2005
Diana Gajc, Kinga Nepelska

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe:
Dostępność: pozycja dostępna
Cena10,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1436438416.jpg Łowcy zbieracze praktycy niemocy
Tomasz Rakowski

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia, Historia,
Słowa kluczowe: Historia Polski 1990, socjologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena41,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1436438195.jpg Nierówności społeczne w polskim dyskursie politycznym
Wojciech Woźniak

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: Historia Polski, socjologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena28,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1436437891.jpg Społeczna teoria stosunków międzynarodowych
Alexander Wendt Tłumacze: Derczyński Włodzimierz

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: Socjologia, polityka miendzynarodowa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena38,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek: 52
Strona: << 1 2 3 4 5 6 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.