Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Geografia

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1318159375.jpg Polska w Europie. Zarys geograficzno-ekonomiczny
Fierla Irena (red.)

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: geografia, geografia ekonomiczna, geografia Polski, Unia Europejska, podręczniki akademickie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1405414881.jpg Polska wieś 2014 Raport o stanie wsi
Nurzyńska I., Poczta W.

Dział: Polityka gospodarcza, Nauki społeczne,   - socjologia, Geografia,
Słowa kluczowe: polska wieś, rolnictwo, raport 2014
Dostępność: pozycja dostępna
Cena40,80 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1273740162.jpg Produkt turystyczny
Kaczmarek Jacek, Stasiak Andrzej, Włodarczyk Bogdan

Dział: Biznes, Geografia,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: turystyka, biznes, regiony
Dostępność: pozycja dostępna
Cena58,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1265638474.jpg Przestrzenne, gospodarcze i humanistyczne aspekty rozwoju turystyki
Szpara Krzysztof (red.), Gwóźdź Marek (red.)

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: turystyka, turyzm
Dostępność: pozycja dostępna
Cena35,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1364894268.jpg Przestrzeń publiczna a przemiany miasta
Dymnicka Małgorzata

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia, Geografia,
Słowa kluczowe: urbanistyka, socjologia, przestrzeń publiczna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1212577309.jpg Psychologia turystyki
Winiarski Ryszard, Zdebski Janusz

Dział:   - psychologia, Geografia,
Słowa kluczowe: psychologia, turystyka, turystyka współczesna - koncepcje i tendencje, geneza i rozwój aktywności turystycznej, kariery turystyczne, motywacja aktywności turystycznej, psychologia relacji interkulturo
Dostępność: pozycja dostępna
Cena29,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1364894580.jpg Rewitalizacja miast a przedsiębiorczość
Bryx Marek (red.)

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia, Geografia, Środowisko - prawo i zarządzanie,
Słowa kluczowe: rewitalizacja miast, przedsiębiorczość, konkurencyjność przedsiębiorstw
Dostępność: pozycja dostępna
Cena40,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1270625781.jpg Społeczno-kulturowe podstawy gospodarowania przestrzenią.
Królikowski Jeremi T., Rylke Jan

Dział: Geografia, Środowisko - prawo i zarządzanie,
Słowa kluczowe: gospodarka przestrzenna, urbanistyka i polityka, krajobraz, komponowanie przestrzeni
Dostępność: pozycja dostępna
Cena35,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1241514720.jpg T jak turystyka. Zasady opodatkowania usług turystycznych.
Szyszka-Olejowska Barbara

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: turystyka, podatki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena43,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1221303110.jpg Turystyka
Kurek Włodzimierz (red.)

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: turystyka, turyzm, historia turystyki, potrzeby i motywacjeturystyczne, rodzaje i formy turystyki, turystyka a gospodarka, przemiany pod wpływem turystyki na obszarach recepcji turystycznej
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 50
Strona: << 1 2 3 4 5 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.