Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Handel

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1197905068.jpg Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Olejniczuk-Merta Anna

Dział: Marketing i reklama, Handel,
Słowa kluczowe: podaż, popyt, konsumpcja, rynek, czynniki demograficzne i ekonomiczne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena49,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1371635203.jpg Rynkowe zachowania polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
Włodarczyk Katarzyna

Dział: Ekonomia,   - makro- i mikroekonomia, Marketing i reklama, Handel,
Słowa kluczowe: globalizacja, konsumpcja, zachowania konsumentów, badania marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441182839.jpg Sprzedaż towarów Część 1 Zasadnicza szkoła zawodowa, Szkoła policealna
Agnieszka Mikina, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, usługi, podręcznik dla szkół zawodowych, policealnych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441182941.jpg Sprzedaż towarów Część 2 Zasadnicza szkoła zawodowa, Szkoła ponadgimnazjalna
Agnieszka Mikina, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, usługi, podręcznik dla szkół zawodowych, policealnych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena24,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441193992.jpg Sprzedaż towarów Obsługa klienta Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec sprzedawca technik księgarstwa Część 1. Technikum, Zasadnicza szkoła zawodowa
Agnieszka Mikina, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: Handel. Usługi Podręczniki dla liceów i techników .Podręczniki dla szkół zawodowych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1285661052.jpg Sprzedaż towarów Podręcznik dla zawodu sprzedawca w zasadniczej szkole zawodowej i szkole policealnej
Zielińska Halina

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, usługi, podręczniki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena21,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1331824234.jpg Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Schultz Howard, Gordon Joanne

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Handel,
Słowa kluczowe: zarządzanie, handel, biografie, przedsiębiorcy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1368016152.jpg Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji i negocjacji Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne
Binsztok Aleksander (red.)

Dział: Biznes, Handel,
Słowa kluczowe: negocjacje, biznes, ekonomia, psychologia,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena51,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1314182832.jpg Światowy rynek usług w początkach XXI wieku
Kłosiński Kazimierz Albin

Dział: Biznes, Handel,
Słowa kluczowe: usługi, handel światowy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1397564070.jpg Światowy system handlu Nowe wyzwania i próby reform
Dugiel Wanda

Dział: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Handel,
Słowa kluczowe: handel światowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, GATT/WTO
Dostępność: pozycja dostępna
Cena49,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 49
Strona: << 1 2 3 4 5 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.