Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Handel

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1237018087.jpg Międzynarodowa wymiana usług.
Wróbel Anna

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, globalizacja, monografie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1306483664.jpg Międzynarodowy handel rolny. Teorie, konkurencyjność, scenariusze rozwoju
Karolina Pawlak, Walenty Poczta

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel międzynarodowy, konkurencyjność, sektor rolno-spożywczy w Polsce i Europie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena50,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441193456.jpg Organizacja i techniki sprzedaży Podręcznik A.18 Prowadzenie sprzedaży Tom 2
Iwona Wielgosik, Elżbieta Strzyżewska

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: Handel. Usługi Podręczniki dla liceów i techników .Podręczniki dla szkół zawodowych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena24,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441183419.jpg Organizacja i techniki sprzedaży tom 2
Elżbieta Strzyżewska, Iwona Wielgosik

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, usługi, podręcznik dla szkół zawodowych, policealnych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena24,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441193659.jpg Organizowanie sprzedaży Organizacja i techniki sprzedaży Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec Część 2. Szkoła ponadgimnazjalna
Agnieszka Mikina, Beata Rzeźnik, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: Handel. Usługi Podręczniki dla liceów i techników .Podręczniki dla szkół zawodowych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena41,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1223723448.jpg Polska raport o konkurencyjności 2008. Konkurencyjność sektora usług
Weresa Marzena A.

Dział: Ekonomia,   - makro- i mikroekonomia, Handel,
Słowa kluczowe: ekonomia, raport o konkurencyjności, konkurencyjność, sektor usług, pozycja konkurencyjna Polski, czynniki konkurencyjności, pozycja Polski w Unii Europejskiej
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1310561170.jpg Program szkolenia z zakresu obsługi klienta - Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego (z CD)
Gee Jeff, Gee Val

Dział: Biznes, Handel,
Słowa kluczowe: szkolenia, obsługa klienta, materiały szkoleniowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena251,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1197903716.jpg Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
Jachnis Anna

Dział: Marketing i reklama, Handel,
Słowa kluczowe: psychologia, konsument, procesy innowacyjne, osobowość konsumenta, zachowania kulturowe, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena64,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1397549579.jpg Rosyjska korespondencja handlowa
Anna Strmiska-Mietlińska

Dział: Handel, Języki obce,
Słowa kluczowe: handel, korespondencja handlowa, język rosyjski
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1326208370.jpg Rozwój polskich sieci detalicznych jako sposób ograniczania siły rynkowej międzynarodowych korporacji handlowych
Katarzyna Kowalska

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, sieci detaliczne, korporacje handlowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena43,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 49
Strona: << 1 2 3 4 5 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.