Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


przedsiębiorczość

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1233838012.jpg Instytucje otoczenia biznesu. Rozwój, wsparcie, instrumenty.
Filipiak Beata, Ruszała Jerzy

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: przedsiębiorczość, przedsiębiorstwo, instytucje
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1423751531.jpg Jednoosobowa firma. Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą.
Młodzikowska Danuta, Lunden Bjorn

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - przedsiębiorczość, Biznes,
Słowa kluczowe: przedsiębiorczość, organizacja i zarządzanie, finanse, podatki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1240929239.jpg Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym.
Staszewska Jolanta

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: przedsiębiorstwo, przedsiębiorczość, turystyka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena36,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1244286959.jpg Klastry biznesowe w rozwoju konkurencyjności i innowacyjności regionów. Świat Europa Polska.
Skawińska Eulalia, Zalewski Romuald I.

Dział: Ekonomia,   - makro- i mikroekonomia, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: ekonomia, przedsiebiorstwo, konkurencyjność
Dostępność: pozycja dostępna
Cena55,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1340202142.jpg Krok w przedsiębiorczość Podręcznik do podstaw przedsiębiorczości z płytą CD szkoła ponadgimnazjalna
Makieła Zbigniew, Rachwał Tomasz

Dział: Przedsiębiorstwo,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: przedsiębiorczość, podstawy przedsiębiorczości
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena28,50 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1223017524.jpg Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce.
Glinka Beata

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: socjologia, przedsiębiorczość, postawy przedsiębiorcze, zwiazki kultury z przedsiębiorczością, kultura a przedsiębiorczość w Polsce
Dostępność: pozycja dostępna
Cena51,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1443179408.jpg Lider przedsiębiorczości. O sukcesie w biznesie
Ramsey Dave Tłumacze: Nowakowski Paweł, Fijor Jan M.

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: przedsiebiorstwo
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1214206973.jpg Małe i średnie przedsiębiorstwa w świetle strategii lizbońskiej
Stróżycki Marian (red.)

Dział: Przedsiębiorstwo,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: przedsiębiorczość, małe i średnie przedsiębiorstwa, strategia lizbońska, przestrzenne i regionalne aspekty rozwoju MSP, innowacyjność MSP w świetle strategii lizbońskiej, konkurencyjność MSP, inne
Dostępność: pozycja chwilowo niedostępna
Cena30,00 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1242653130.jpg Małe i średnie przedsiębiorstwa. Źródła finansowania.
Skowronek-Mielczarek Anna

Dział: Przedsiębiorstwo,   - finanse przedsiębiorstwa,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: przedsiębiorstwo, finanse przedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena35,15 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1437125005.jpg Nowoczesny audyt wewnętrzny
Robert Moeller

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - przedsiębiorczość,
Słowa kluczowe: zarządzanie przedsiebiorstwem
Dostępność: pozycja dostępna
Cena143,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 53
Strona: << 1 2 3 4 5 6 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.