Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


zarządzanie przedsiębiorstwem

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1310556684.jpg Czytanie bilansu przedsiębiorstwa (dla menedżerów)
Bień Witold

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - finanse przedsiębiorstwa,
Słowa kluczowe: zarządzanie przedsiębiorstwem, finanse przedsiębiorstwa, bilans przedsiebiorstwa, poradniki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,25 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1200144065.JPG Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw
Gąsiorowska Elżbieta

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: E-handel,decyzje zakupowe, transakcje zakupu
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1422440735.jpg Design Historia projektowania
Charlotte Fiell Peter Fiell

Dział: Marketing i reklama, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: design, projektowanie, wzornictwo, historia i teoria sztuki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena85,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1199955482.JPG Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw
(red.) Skoczylas Wanda

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: determinant wartości, Enity Approach
Dostępność: pozycja dostępna
Cena52,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1303913751.jpg Determinanty odnowy startegicznej potencjału małych i średnich przedsiębiorstw. Aspekty teoretyczne i wyniki badań empirycznych
Karpacz Jarosław

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: zarządzanie przedsiębiostwem, małe i średnie przedsiębiorstwa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena42,75 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1298039798.jpg Dialog organizacyjny
Bławat Aleksandra, Drobny Anna

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: kierowanie, organizacja, zarządzanie firmą, poradniki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1480329700.jpg Droga Toyoty 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Jeffrey K. Liker

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - logistyka,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, przedsiębiorstwo, zarządzanie przedsiębiorstwem
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1382786466.jpg Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości
Liker Jeffrey

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie jakością, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, przedsiębiorstwo, zarządzanie jakością
Dostępność: pozycja dostępna
Cena75,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1352548006.jpg Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców
Liker Jeffrey K., Gary L. Convis

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: zarządzanie przedsiębiorstwem, Toyota, Akio Toyoda, Lean Management
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1209122166.JPG Drogi do sukcesu polskich małych i średnich przedsiębiorstw
Sosnowska A.,Łobejko S.,

Dział: Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: przedsiębiorstwo
Dostępność: pozycja dostępna
Cena25,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 284
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 14 15 16 ... 27 28 29 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.