Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


negocjacje

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1396088962.jpg Psychologia poznawcza w praktyce Ekonomia, biznes, polityka.
Falkowski Andrzej, Zaleśkiewicz Tomasz

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie zasobami ludzkimi, Biznes,   - negocjacje,
Słowa kluczowe: psychologia, psychologia poznawcza, zarządzanie kadrami, biznes
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1317328857.jpg Steve Jobs sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Gallo Carmine

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - negocjacje,
Słowa kluczowe: zarządzanie, biografie, osobowości, historia gospodarki
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena56,90 zł
Przeczytaj recenzje


Brak okładki Techniki i triki negocjacyjne, czyli jak negocjują profesjonaliści.
Myśliwiec Grzegorz

Dział: Zarządzanie,   - negocjacje,
Słowa kluczowe: techniki negocjacji, triki negocjacyjne,impas, śmiech, mimika
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena35,00 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1423735395.jpg Zrozum mowę ciała
Glass Lillian

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia, Zarządzanie,   - negocjacje,
Słowa kluczowe: komunikacja niewerbalna, poradnik
Dostępność: pozycja dostępna
Cena38,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 24
Strona: << 1 2 3
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.