Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


kierowanie i zarządzanie

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1238070630.jpg Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek.
Payne Shirley, Payne John

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Biznes,
Słowa kluczowe: zarządzanie, organizacja, przedsiębiorczość
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1380616226.jpg Jak działa fabryka Toyoty
Aoki Mikiharu

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie jakością, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,   - logistyka,
Słowa kluczowe: Toyota, organizacja przedsiębiorstwa, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie jakością
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1201171580.JPG Jak szybko przygotować dobry biznes plan
Fiore Frank F.

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: biznes plan, misja, cele, prezentacja
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1205239620.JPG Jak wykorzystać networking w sprzedaży
Salmon Michael

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: biznes, marketing, internet, networking
Dostępność: pozycja dostępna
Cena35,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1431677080.jpg Jak wykreować sukces uczelni Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku edukacyjnym
Maliszewski Tomasz

Dział: Pedagogika, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: nauczanie, dydaktyka, szkolnictwo wyższe, zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1448890927.jpg Jednominutowy Menedżer Motywuje Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły / Jednominutowy Menedżer i przywództwo / Jednominutowy Menedżer Równowaga życia i pracy / Jednominutowy Menedżer spotyka m
Ken Blanchard

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena94,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1423751746.jpg Kapitan jachtowy
Baranowski Krzysztof

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: poradnik, zarządzanie,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1210940093.jpg Kierowanie
Stoner James A. F, Freeman R. Edward, Gilbert Dani

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: kierowanie i kierownicy, ewolucja teorii organizacji i zarządzania, zarządzanie w XXI w., środowisko, odpowiedzialność społeczna i etyka, wielokulturowość, globalizacja, planowanie, organizowanie, wła
Dostępność: pozycja chwilowo niedostępna
Cena76,00 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1223725801.jpg Komercjalizacja samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej
Kachniarz Marian

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zakład opieki zdrowotnej, zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1318157367.jpg Kompetencje międzykulturowe /Cross-Cultural Competence/
Magala Sławomir J.

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, zarządzanie w organizacjach wielokulturowych, zarządzanie międzynarodowe, seria Akademicka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 270
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 14 15 16 ... 25 26 27 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.