Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


kierowanie i zarządzanie

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1326096604.jpg Dojrzałość menedżerska
Kozak Agnieszka

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, kierowanie, kultura organizacyjna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1483535568.jpg Doktryna jakości Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Blikle Andrzej Jacek

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie jakością,
Słowa kluczowe: zarządzanie jakością, jakość, organizacja i zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1372857463.jpg Doskonalenie systemowego zarządzania w konktekście sustainability
Aneta Wysokińska-Senekus

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, zarządzanie systemowe, systemy zarządzania
Dostępność: pozycja dostępna
Cena85,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1382786466.jpg Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości
Liker Jeffrey

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie jakością, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, przedsiębiorstwo, zarządzanie jakością
Dostępność: pozycja dostępna
Cena75,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1352548006.jpg Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców
Liker Jeffrey K., Gary L. Convis

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: zarządzanie przedsiębiorstwem, Toyota, Akio Toyoda, Lean Management
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1315559563.jpg Dziedzictwo Druckera. Znaczenie dorobku najwybitniejszego przedstawiciela nauk o zarządzaniu dla współczesnych liderów biznesu /he Drucker Difference: What the World's Greatest Management Thinker Mean
Maciariello Joseph A., Pearce Craig L., Yamawaki Hideki

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie i kierowanie, Peter F. Drucker
Dostępność: pozycja dostępna
Cena62,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1309785981.jpg Efekt facebooka /The Facebook Effect. The Inside Story of the Company That is Connecting the World/
Kirkpatrick David

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: socjologia, marketing i reklama, zarządzanie, społeczeństwo
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1369480986.jpg Efektywne zarządzanie projektami
Robert K. Wysocki

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, zarządzanie projektami, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena98,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1339412899.jpg Ekonomia w ochronie zdrowia /ECONOMIC ANALYSIS IN HEALTH CARE/
Devlin Nancy, Morris Stephen, Parkin David

Dział: Ekonomia,   - makro- i mikroekonomia, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: ochrona zdrowia, ekonomia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena84,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1341237572.jpg Epistemologia i metodologia zarządzania
Sułkowski Łukasz

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, epistemologia i metodologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 270
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 15 ... 25 26 27 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.