Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


kierowanie i zarządzanie

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1326893345.jpg Patologia transformacji
Kieżun Witold

Dział: Polityka gospodarcza, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, transformacja Polski po 1989, eseje, publicystyka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena42,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1217499894.jpg Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata
Stocki R., Prokopowicz P., Żmuda G.

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, biznes, Total Participation Management, partycypacja w praktyce, rozwój organizacji przez rozwój pracowników, system wynagrodzeń w TPM, granice w organizacji, dialog strategiczny, wdrażanie TPM
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1422605925.jpg Phil Jackson 11 pierścieni
Jackson Phil

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie zasobami ludzkimi,
Słowa kluczowe: sport, zarządzanie, pamiętniki i wspomnienia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1336572559.jpg Po pierwsze Złam wszelkie zasady Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej
Buckingham Marcus, Coffman Curt

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Biznes,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, biznes, poradniki, seria Światowe Bestsellery Biznesowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1326893554.jpg Podejmowanie decyzji
Steinhouse Robbie

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, kierowanie, kultura organizacyjna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena42,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1445873085.jpg Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Wojciech Czakon

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe:
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,05 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1480501829.jpg Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Czakon Wojciech

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, metodologia badań, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1207309847.JPG Podstawy zarządzania
Strużycki Marian (red.)

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, podstawy zarządzania, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1307609252.jpg Podstawy zarządzania organizacjami
Griffin Ricky W.

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, kierowanie, podręczniki akademickie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena75,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1203073115.JPG Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem na progu XXI
Olszewska Barbara (red.)

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: zarządzanie, kierowanie, przedsiębiorstwo, organizacja wirtualna, kultura organizacyjna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,95 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 270
Strona: << 1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 25 26 27 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.