Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1231509321.jpg Marketing produktów spożywczych.
Urban Stanisław

Dział: Marketing i reklama, Środowisko - prawo i zarządzanie,
Słowa kluczowe: marketing, rolnictwo, produkty spożywcze
Dostępność: pozycja dostępna
Cena25,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1461758091.png Marketing przyszłości Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
Rosa G., Perenc J., Ostrowska I.

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie, ekonomia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1204290874.JPG Marketing sportu
Sznajder Andrzej

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania, analizy studiów przypadków, charakterystyka rynku sportu, podmioty na rynku sportu
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1336571168.jpg Marketing terytorialny Miasto i region na rynku
Szromnik Andrzej

Dział: Marketing i reklama, Samorząd terytorialny,
Słowa kluczowe: marketing, samorząd terytorialny, strategie marketingowe, orientacje marketingowe jednostek osadniczych, rynkowe koncepcje pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena75,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1338905666.jpg Marketing to działa Sprawdzone sposoby na wykreowanie Twojej firmy
Lodish Leonard M., Morgan Howard, Archambeau Shellye

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, marketing w firmie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1237030716.jpg Marketing usług turystycznych.
Oleksiuk Adam

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, turystyka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena42,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1207229959.JPG Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie
Nowotarska- Romaniak Beata

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, zdrowie, placówki służby zdrowia, segmentacja rynku usług zdrowotnych, marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena35,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1358604567.jpg Marketing w agroturystyce Ujęcie segmentacyjne
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz

Dział: Marketing i reklama, Biznes,
Słowa kluczowe: marketing, agroturystyka, biznes
Dostępność: pozycja dostępna
Cena49,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1378970056.jpg Marketing w działalności gospodarczej Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1
Szulce Halina, Florek Magdalena, Janiszewska Karolina, Żyminkowski Tomasz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, podstawy marketingu, podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec
Dostępność: pozycja dostępna
Cena36,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1205240520.JPG Marketing w enklawach finansowych
Masiukiewicz Piotr

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, produkty finansowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena36,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.