Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1305969266.jpg Marketing dla inżynierów naukowców i technologów /Marketing for Engineers, Scientists and Technologists/
Curtis Tony

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, narzędzia internetowe, zarządzanie projektami, seria Akademicka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena71,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1307525238.jpg Marketing Koncepcja skutecznych działań
Garbarski Lechosław (red.)

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1210673224.jpg Marketing lateralny
Kotler Philip, Trias De Bes Fernando

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: ewolucja rynków i dynamika konkurencji, innowacje, marketing lateralny, wdrażanie marketingu lateralnego
Dostępność: pozycja dostępna
Cena38,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1436968262.jpg Marketing Management + MyMarketingLab
Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Dział: Marketing i reklama, Języki obce,
Słowa kluczowe: Marketing. Badania marketingowe. Podręczniki akademickie. Skrypty
Dostępność: pozycja dostępna
Cena321,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1271944610.gif Marketing medialny
Jupowicz-Ginalska Anna

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, marketing medialny
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1221303849.jpg Marketing miedzynarodowy. Zarys problematyki
Wiktor W. Jan, Oczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, marketing międzynarodowy, podręczniki akademickie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena55,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1270738078.jpg Marketing międzynarodowy
Limański Andrzej, Drabik Ireneusz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, marketing międzynarodowy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena63,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1311597588.jpg Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, marketing partyzancki, media społecznosciowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1320742749.jpg Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Levinson Conrad Jay

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, marketing partyzancki, strategie marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1214298661.jpg Marketing Podręcznik akademicki
Michalski Eugeniusz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, PR, model funkcjonowania marketingu, badania marketingowe, zarządzanie produktem, organizowanie dystrybucji, promocja produktu, marketing międzynarodowy, inne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.