![]() |
Marka prywatna Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta Lincoln Keith, Thomassen Lars Dział: Marketing i reklama, Przedsiębiorstwo, - zarządzanie przedsiębiorstwem, Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie marką, marka prywatna, poradniki, seria Dla Liderów Biznesu Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing Kotler Philip, Keller Kevin L. Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing Kotler Philip, Keller K.L. Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing Kotler Philip Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing a podatki w 2009 roku. Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT Walerian Dorota Dział: Podatki i prawo podatkowe, Marketing i reklama, Słowa kluczowe: podatki, prawo podatkowe, marketing, reklama Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing bankowy. Kolasa Małgorzata Dział: Marketing i reklama, - bankowość i prawo bankowe, Słowa kluczowe: marketing, bankowość, teoria marketingu bankowego, produkt i cena, dystrybucja produktów i usług banku, promoccja i PR w działalności bankowej Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing banku Grzywacz Jacek Dział: Bankowość, - bankowość i prawo bankowe, Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, bankowość, marketing bankowy Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi Poznaj zasady skutecznego marketingu. Ucz się od najlepszych! Richard Hall Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, poradnik, seria Samo Sedno Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty. Trojanowski Mariusz Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, marketing bezpośredni Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing dla inżynierów Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
Liczba książek w kategorii: 128