Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1340969251.jpg Marka prywatna Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Lincoln Keith, Thomassen Lars

Dział: Marketing i reklama, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie marką, marka prywatna, poradniki, seria Dla Liderów Biznesu
Dostępność: pozycja dostępna
Cena69,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1354028448.jpg Marketing
Kotler Philip, Keller Kevin L.

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena94,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1354028664.jpg Marketing
Kotler Philip, Keller K.L.

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena119,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1354028821.jpg Marketing
Kotler Philip

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena50,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1235048328.jpg Marketing a podatki w 2009 roku. Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT
Walerian Dorota

Dział: Podatki i prawo podatkowe, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: podatki, prawo podatkowe, marketing, reklama
Dostępność: pozycja dostępna
Cena85,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1222872876.jpg Marketing bankowy.
Kolasa Małgorzata

Dział: Marketing i reklama,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: marketing, bankowość, teoria marketingu bankowego, produkt i cena, dystrybucja produktów i usług banku, promoccja i PR w działalności bankowej
Dostępność: pozycja dostępna
Cena40,85 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1269594167.jpg Marketing banku
Grzywacz Jacek

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, bankowość, marketing bankowy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1366272557.jpg Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi Poznaj zasady skutecznego marketingu. Ucz się od najlepszych!
Richard Hall

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, poradnik, seria Samo Sedno
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1253174589.jpg Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty.
Trojanowski Mariusz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, marketing bezpośredni
Dostępność: pozycja dostępna
Cena71,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1327751218.jpg Marketing dla inżynierów
Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.