Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1436354345.jpg Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
Teresa Taranko

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: Komunikacja marketingowa, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1301383354.jpg Komunikacja wewnętrzna krok po kroku. /Making the Connections: Using Internal Communication to Turn Strategy into Action/
Quirke Bill

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena113,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1357636901.jpg Komunikowanie polityczne i publiczne
Dobek-Ostrowska Bogusława

Dział: Nauki społeczne,   - politologia,   - socjologia, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: komunikacja społeczna, media, public relations, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1235047962.jpg Komunikowanie się w marketingu.
Mruk Henryk (red.)

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, PR
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1204293574.JPG Koszty i efekty działan marketingowych
Garbarski Lechosław

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, działania marketingowa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena24,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1215506770.jpg Kreacja w reklamie
Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobocińska Magdalena

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, strategia kreatywna, pomysł kreatywny i realizacje kreatywne, techniki kreatywne, kreacja elementów marki, inne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena44,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1331650527.jpg Kreatywność w reklamie
Murdoch Anna

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: reklama i marketing, kreatywność
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1238142550.jpg Kryzysowe Public Relations.
Podraza Urszula

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, Public Relations
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena37,05 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1215423180.jpg Lojalność klientów Modele, motywacja i pomiar
Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

Dział: Marketing i reklama, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, zarządzanie przedsiębiorstwem, rodzaje i modele lojalności klientów, motywy lojalności, typologia i dynamika lojalnosci, pomiar lojalności klientów
Dostępność: pozycja dostępna
Cena28,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1271506751.jpg Mali mogą więcej Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
Antczak Gabriela

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena23,75 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.