Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1302506127.jpg Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym
McAfee Andrew

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena71,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1385372118.jpg Godzina dziennie z mobile marketingiem
Pasqua Rachel

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: e-marketing, mailing, internet
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1297511051.gif HRMarketing Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie
Welsing Caroline

Dział: Zarządzanie,   - zarządzanie zasobami ludzkimi, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: zarządzanie personelem, Human Resources, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1382785100.jpg Ikony mody 20 ikon które zmieniły oblicze mody
Rocca Federico

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: moda, wzornictwo, design, albumy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1332794893.jpg Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Zemke Ron

Dział: Marketing i reklama, Handel,
Słowa kluczowe: handel, klient, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena64,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1422433717.jpg Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta
Maison Dominika

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, reklama, badania jakościowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1206710871.JPG Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Sutherland J.,Canwell D

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketig, pojęcia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena39,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1338902104.jpg Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce
Cornelissen Joep

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie zasobami ludzkimi,
Słowa kluczowe: zarządzanie, zarządzanie personelem, HR, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1265728234.jpg Komunikacja kryzysowa
Anthonissen Peter Frans

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie kryzysowe, komunikacja, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1372677385.jpg Komunikacja marketingowa w architekturze
Janowicz Rafał

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia, Samorząd terytorialny, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: architektura, ład przestrzenny, komunikacja marketingowa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,25 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.