Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1249033735.jpg Zakupologia.
Lindstrom Martin

Dział: Marketing i reklama, Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, socjologia psychologia
Dostępność: pozycja chwilowo niedostępna
Cena31,40 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1406025149.jpg Zaprojektowane Polski dizajn 2000?2013


Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: polskie wzornictwo, design, dizajn, projektowanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena116,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1236606032.jpg Zarządzanie i planowanie marketingowe.
Mruk Henryk (red.)

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, planowanie marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena44,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1208601898.jpg Zarządzanie marką
Pringle Hamish, Gordon William

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: zarządzanie marką, marketing, zarządzanie, środowisko pracy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1372678761.jpg Zarządzanie marką
Kall Jacek, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing, wizerunek marki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1227863367.jpg Zarządzanie marketingiem.
Knecht Zdzisław

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie marketingiem
Dostępność: pozycja dostępna
Cena32,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1338375625.jpg Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Mazurek Grzegorz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, internet
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.