Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1205240780.JPG Strategie marketingowe na rynku politycznym
Jaśniok Michał

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: strategie marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1257251669.jpg Strategie marketingowe w turystyce
Johann Maria

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, turystyka
Dostępność: pozycja dostępna
Cena36,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1307349057.jpg Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Rutkowski Ireneusz P.

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing strategiczny, strategie produktu
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1423565768.jpg Symbole polskiego designu
Kucharska Paulina

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: design, projektowanie, wzornictwo, historia i teoria sztuki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1331394194.jpg UWARUNKOWANIA PRAWNE MARKETINGU W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Anna Mokrysz-Olszyńska, Bartosz Targański

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, społeczeństwo informacyjne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,25 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1276676264.jpg Wojna marketingu z zarządzaniem
Ries Al, Ries Laura

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena38,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1208785493.jpg Wskaźniki marketingowe
Kozielski Robert (red.)

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing i reklama, pomiar marketingu, ocena marketingu, komunikacja marketingowa, zarzadzanie sprzedażą i dystrybucją
Dostępność: pozycja dostępna
Cena72,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1366036250.jpg Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Adamik-Szysiak Małgorzata, Maguś Wojciech

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing polityczny, public relations, komunikacja społeczna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena36,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1338367725.jpg Zachowania rynkowe kobiet Wybory i determinanty
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena49,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1477136635.jpg Zacznij kochać dizajn Jak kolekcjonować polską sztukę użytkową
Beata Bochińska

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: projektowanie, design, sztuka użytkowa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena50,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.