Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1276676085.jpg Reklama
Grzegorczyk Adam

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: reklama, podręczniki akademickie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1209037926.jpg Reklama Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Heath Robert

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: reklama, marketing, wywieranie wpływu, planowanie kampanii
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1306483206.jpg Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: reklama, internet, Google
Dostępność: pozycja dostępna
Cena28,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1301410843.jpg Reklama w procesach konkurencji
Robert Nowacki, Marian Strużycki

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: reklama, zarządzanie reklamą konkurencyjność przedsiębiorstw
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1197905068.jpg Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Olejniczuk-Merta Anna

Dział: Marketing i reklama, Handel,
Słowa kluczowe: podaż, popyt, konsumpcja, rynek, czynniki demograficzne i ekonomiczne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena49,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1371635203.jpg Rynkowe zachowania polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
Włodarczyk Katarzyna

Dział: Ekonomia,   - makro- i mikroekonomia, Marketing i reklama, Handel,
Słowa kluczowe: globalizacja, konsumpcja, zachowania konsumentów, badania marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1397550363.jpg Socialized! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy
Fidelman Marek

Dział: Biznes, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: biznes, marketing społecznościowy, media społecznościowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1274532029.jpg Strategia marek własnych /PRIVATE LABEL STRATEGY. How to Meet the Store Brand Challenge/
Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Banedict E.M.

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Biznes,
Słowa kluczowe: zarządzanie, biznes, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1368021010.jpg Strategia reklamy marki, produktów i usług
Agnieszka Dejnaka

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, strategia marki, podręcznik
Dostępność: pozycja dostępna
Cena35,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1421238237.jpg Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie
Keller Kevin Lane

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie marką, organizacja i zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena107,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.