Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1311600329.jpg Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Kuś Grażyna

Dział: Marketing i reklama, Handel,
Słowa kluczowe: handel, marketing, badania marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,45 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1422440735.jpg Design Historia projektowania
Charlotte Fiell Peter Fiell

Dział: Marketing i reklama, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: design, projektowanie, wzornictwo, historia i teoria sztuki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena85,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1477137372.jpg Design The Whole Story
Wilhide E., Glancey J

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: design, projektowanie użytkowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena98,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1382784961.jpg Design Wykłady i rozmowy o projektowaniu przyszłości
Kaniewski Janusz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: design, wzornictwo, projektowanie, sztuka użytkowa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1215441746.jpg Dyplomacja gospodarcza. Rola i znaczenie w polityce zagranicznej państwa
Molendowski Edward, Polan Wojciech

Dział: Biznes, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing, biznes
Dostępność: pozycja dostępna
Cena44,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1429103985.jpg Dziennikarstwo a public relations
Gajlewicz Michał, Gajlewicz-Korab Katarzyna

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: dziennikarstwo, public relations, komunikacja społeczna, media
Dostępność: pozycja dostępna
Cena38,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1385372342.jpg E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy
Królewski Jarosław, Sala Paweł

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, e-marketing, reklama, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena61,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1309785981.jpg Efekt facebooka /The Facebook Effect. The Inside Story of the Company That is Connecting the World/
Kirkpatrick David

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: socjologia, marketing i reklama, zarządzanie, społeczeństwo
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1449492615.jpg Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
Mirosława Malinowska

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo. Marketing. Badania marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1321706648.jpg Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
Rybak Mirosław

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: społeczna odpowiedzialność korporacji, modele społecznej odpowiedzialności, etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, odpowedzialność przedsiębiorstwa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena42,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.