Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


psychologia

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1285661911.jpg Psychologia Kluczowe koncepcje tom 3 Struktura i funkcje świadomości
Zimbardo Philip G., Johnson Robert L., McCann Vivian

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1285679913.jpg Psychologia Kluczowe koncepcje tom 4 Psychologia osobowości
Zimbardo Philip G., Johnson Robert L., McCann Vivian

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1456930073.jpg Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5. Człowiek i jego środowisko
Philip G. Zimbardo, Robert L. Johnson, Vivian McCann

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: Psychologia. Psychoterapia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1212233334.jpg Psychologia kultury Doświadczenia graniczne i transkulturowe
Dudek Zenon W., Pankalla Andrzej

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: perspektywa psycho-kulturowa, psychologie kulturowe, idee i doświadczenia graniczne, koncepcja J.M. Fercgli, reautoryzacja mitu pesonalnego, doświadczenia transkulturowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1337330500.jpg Psychologia miejsca
Lewicka Maria

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia miejska, socjologia, miasto
Dostępność: pozycja dostępna
Cena71,80 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1269095502.jpg Psychologia miłości Intymność - Namiętność - Zaangażowanie
Wojciszke Bogdan

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia, psychologia miłości
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1302356522.jpg Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze Podręcznik akademicki
Ledzińska Maria, Czerniawska Ewa

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia, dydaktyka, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena52,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1310205610.jpg Psychologia odżywiania się Od zdrowych do zaburzonych zachowań żywieniowych
Ogden Jane

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia, psychologia odżywiania się, psychoterapia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1380614372.jpg Psychologia organizacji Kluczowe zagadnienia
Jachnis Anna

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia, analiza psychologiczna pracy w organizacji, podejmowanie decyzji, motywacja, przywództwo i jego wpływ, stres w organizacji, funkcjonowanie grup, zachowania prospołeczne, inne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena48,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1201013897.JPG Psychologia organizacyjna.Kluczowe zagadnienia.
Jachins Anna

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,
Słowa kluczowe: psychologia organizacji,ERG. model relacji Fiedlera
Dostępność: pozycja dostępna
Cena48,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 312
Strona: << 1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 22 23 24 ... 30 31 32 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.