Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


socjologia

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1212568978.jpg Współczesny człowiek w świetle dylematów i wyzwań Perspektywa psychologiczna
Plopa Mieczysław (red.), Błażek magdalena (red.)

Dział: Nauki społeczne,   - psychologia,   - socjologia,
Słowa kluczowe: psychologia osobowości - wybrane zagadnienia, współczesna psychologia społeczna, kultura a płeć, psychologia organizacji i zarządzania, psychologia sportu,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena39,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1490864011.jpg Wstęp do metod i technik badań społecznych
Janusz Sztumski

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - polityka społeczna,
Słowa kluczowe: , socjologia, metodologia badań społecznych, techniki badań społecznych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena34,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1259666862.jpg Wstęp do socjologii
Goodman Norman

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: socjologia, metody badań socjologicznych, socjalizacja
Dostępność: pozycja dostępna
Cena29,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1424878624.jpg Wybory życiowe młodych Polek
Czarnota Wanda

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: socjologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1309604551.jpg Wymiary życia społecznego
Maroda Mirosława (red.)

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia,   - polityka społeczna,
Słowa kluczowe: socjologia, psychologia, psychologia społeczna, polityka społeczna, komunikacja społeczna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena52,85 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1501141598.jpg Wypalenie zawodowe Źródła mechanizmy zapobieganie
Mańkowska Beata

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia, Zarządzanie,   - zarządzanie zasobami ludzkimi,
Słowa kluczowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1290864950.jpg Zachowania człowieka w organizacji
Kożusznik Barbara

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,   - zarządzanie zasobami ludzkimi,
Słowa kluczowe: psychologia, zarządzanie, relacje interpersonalne, zarządzanie organizacją
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1298382824.jpg Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir

Dział: Polityka gospodarcza, Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: polityka gospodarcza, socjologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena49,80 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1332831542.jpg Zachowania ryzykowne Analiza współczesnych zjawisk społecznych
Kwiatkowska Grażyna E., Siudem Ireneusz

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia,
Słowa kluczowe: społeczeństwo, socjologia, psychologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1249033735.jpg Zakupologia.
Lindstrom Martin

Dział: Marketing i reklama, Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, socjologia psychologia
Dostępność: pozycja chwilowo niedostępna
Cena31,40 zł
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 368
Strona: << 1 2 3 ... 16 17 18 ... 31 32 33 34 35 36 37 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.