Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


socjologia

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1270649928.jpg Biologia atrakcyjności człowieka
Pawłowski Bogusław

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia, Pedagogika, Inne,
Słowa kluczowe: biologia, socjologia, psychologia, pedagogika, antropologia, inne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena34,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1289650060.jpg Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt
Sadowski Bogdan

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia,
Słowa kluczowe: socjologia, psychologia, antropologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena52,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1274534659.jpg BUDOWA POWIĄZAŃ NAUKI Z BIZNESEM W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY Rola i miejsce uniwersytetu w procesach innowacyjnych
Matusiak Krzysztof B.

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: społeczeństwo, uniwersytety XXI wieku
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena33,25 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1290263726.jpg Co nurtuje uczonych Dylematy i kondycja nauki polskiej
Misiak Władysław

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia, Pedagogika,
Słowa kluczowe: szkolnictwo, socjologia, nauka polska
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1317330340.jpg Co to to nie Myślennik Haliny Bortnowskiej
Bortnowska Halina

Dział: Nauki społeczne,   - filozofia,   - socjologia,   - psychologia,
Słowa kluczowe: człowiek, kultura, społeczenstwo, socjologia, psychologia, psychoterapia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,25 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1452610826.jpg Crowdsourcing internetowyPozytywny wymiar partycypacji społecznej
Kowalska Małgorzata

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: Socjologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1418200069.jpg Cyberprzemoc. O zagrożeniach i szansach na ograniczanie zjawiska wśród adolescentów
Szuster Anna, Barlińska Julia

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,   - psychologia,
Słowa kluczowe: agresja, stres, cyberprzemoc, wydawnictwo naukowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena29,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1318156070.jpg Czas wolny. Refleksje, dylematy, perspektywy
Mroczkowska Dorota (red.)

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: czas wolny, społeczeństwo, socjologia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena42,75 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1210059032.jpg Człowiek a środowisko życia. Podstway teoretyczno-metodologiczne diagnozy
Wysocka Ewa

Dział: Pedagogika,   - socjologia,
Słowa kluczowe: pojęcie diagnozy, modele diagnozy, diagnoza środowiskowa, jednostka w środowisku życia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena38,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1241515189.jpg Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji.
Gableta Małgorzata (red.), Pietroń-Pyszczek Agata (red.)

Dział: Zarządzanie,   - zarządzanie zasobami ludzkimi, Nauki społeczne,   - socjologia,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, człowiek i praca
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena42,75 zł
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 368
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 19 20 ... 35 36 37 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.