Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


bankowość i prawo bankowe

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1418199559.jpg Kryzys banków centralnych Skutki stopy procentowej bliskiej zera
Rzońca Andrzej

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,   - rynek pieniężny i kapitałowy,
Słowa kluczowe: bankowość, stopy procentowe, kryzysy bankowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena89,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1237030113.jpg Kryzysy bankowe i metody ich przezwyciężania.
Ostalecka Agnieszka

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: bankowość, kryzysy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1360312594.jpg Lean Banking Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami
Majorana Fabrizio, Morelli Alessandro

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: bankowość, lean banking - "szczupły bank", Six Sigma
Dostępność: pozycja dostępna
Cena42,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1222872876.jpg Marketing bankowy.
Kolasa Małgorzata

Dział: Marketing i reklama,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: marketing, bankowość, teoria marketingu bankowego, produkt i cena, dystrybucja produktów i usług banku, promoccja i PR w działalności bankowej
Dostępność: pozycja dostępna
Cena40,85 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1194939023.jpg Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług
Lipowski Marcin

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: Istota i funkcje marketingu bankowego, usługa bankowa, analiza popytu i podaży usług bankowych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1269594167.jpg Marketing banku
Grzywacz Jacek

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, bankowość, marketing bankowy
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1194948922.jpg Marketing w działalności banku
Grzywacz Jacek

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: Istota marketingu bankowego, instrumenty marketingu, segmentacja klientów, badania marketingowe, rel
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1194937206.jpg Metody oceny ryzyka kredytowego
Wójciak Mirosław

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: bankowość, ryzyko kredytowe, ocena ryzyka, podręcznik
Dostępność: pozycja dostępna
Cena43,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1252658167.jpg Międzynarodowe bankructwa i afery bankowe.
Masiukiewicz Piotr (red.)

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: bankowość, kryzys światowej gospodarki, kryzysy bankowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena45,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1194936032.jpg Mikroekonomia bankowa.
X. Freixas, J.Ch. Rochet

Dział: Bankowość,   - bankowość i prawo bankowe,
Słowa kluczowe: Mikroekonomia bankowa
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena59,00 zł
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 146
Strona: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 14 15 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.