Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Geografia

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1364894580.jpg Rewitalizacja miast a przedsiębiorczość
Bryx Marek (red.)

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia, Geografia, Środowisko - prawo i zarządzanie,
Słowa kluczowe: rewitalizacja miast, przedsiębiorczość, konkurencyjność przedsiębiorstw
Dostępność: pozycja dostępna
Cena40,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1252072993.jpg Turystyka w polityce spójności gospodarczej i społecznej Unii Europejskiej w latach 1994-1999 i 2000 z płytą CD
Butowski Leszek

Dział: Polityka gospodarcza, Unia Europejska, Geografia,
Słowa kluczowe: turystyka, Unia Europejska, polityka gospodarcza
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1314182523.jpg Turystyka międzynarodowa w globalnej gospodarce
Dąbrowska Barbara J.

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: turystyka międzynarodowa, gospodarka globalna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena52,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1208606248.jpg Z badań nad geografią polityczną i gospodarczą
Dębowski T., Sienkiewicz M.

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: geografia polityczna, geografia gospodarcza,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1257248098.jpg Gospodarka przestrzenna. Podstawy teoretyczne.
Domański Ryszard

Dział: Samorząd terytorialny, Geografia,
Słowa kluczowe: gospodarka przestrzenna, samorząd terytorialny, geografia ekonomiczna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1364894268.jpg Przestrzeń publiczna a przemiany miasta
Dymnicka Małgorzata

Dział: Nauki społeczne,   - socjologia, Geografia,
Słowa kluczowe: urbanistyka, socjologia, przestrzeń publiczna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1297337298.jpg Geografia ekonomiczna Unii Europejskiej
Fierla Irena (red.)

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: geografia, geografia ekonomiczna, Unia Europejska, podręczniki akademickie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena61,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1318159375.jpg Polska w Europie. Zarys geograficzno-ekonomiczny
Fierla Irena (red.)

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: geografia, geografia ekonomiczna, geografia Polski, Unia Europejska, podręczniki akademickie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena65,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1318159148.jpg Geografia gospodarcza świata
Fierla Irena (red.)

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: geografia, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja chwilowo niedostępna
Cena38,00 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1318159630.jpg Geografia gospodarcza Polski
Fierla Irena (red.)

Dział: Geografia,
Słowa kluczowe: geografia, geografia gospodarcza Polski , podręcznik akademicki
Dostępność: nakład wyczerpany
Cena42,75 zł
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 50
Strona: 1 2 3 4 5 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.