Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Handel

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1441193659.jpg Organizowanie sprzedaży Organizacja i techniki sprzedaży Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec Część 2. Szkoła ponadgimnazjalna
Agnieszka Mikina, Beata Rzeźnik, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: Handel. Usługi Podręczniki dla liceów i techników .Podręczniki dla szkół zawodowych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena41,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441182839.jpg Sprzedaż towarów Część 1 Zasadnicza szkoła zawodowa, Szkoła policealna
Agnieszka Mikina, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, usługi, podręcznik dla szkół zawodowych, policealnych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena30,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441182941.jpg Sprzedaż towarów Część 2 Zasadnicza szkoła zawodowa, Szkoła ponadgimnazjalna
Agnieszka Mikina, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: handel, usługi, podręcznik dla szkół zawodowych, policealnych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena24,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1441193992.jpg Sprzedaż towarów Obsługa klienta Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec sprzedawca technik księgarstwa Część 1. Technikum, Zasadnicza szkoła zawodowa
Agnieszka Mikina, Donata Andrzejczak

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: Handel. Usługi Podręczniki dla liceów i techników .Podręczniki dla szkół zawodowych
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1397549579.jpg Rosyjska korespondencja handlowa
Anna Strmiska-Mietlińska

Dział: Handel, Języki obce,
Słowa kluczowe: handel, korespondencja handlowa, język rosyjski
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1442230183.jpg Jakość usłuj turystycznych i rekreacyjnych
Anna Szeliga-Kowalczyk

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: Handel. Usługi. Podręczniki akademickie.Turystyka. Hotelarstwo. Zarządzanie jakością
Dostępność: pozycja dostępna
Cena55,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1368016152.jpg Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji i negocjacji Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne
Binsztok Aleksander (red.)

Dział: Biznes, Handel,
Słowa kluczowe: negocjacje, biznes, ekonomia, psychologia,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena51,30 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1437470307.jpg Handel i pokój. Geneza i ewolucja liberalnego pacyfizmu
Dariusz Grzybek

Dział: Handel, Historia,
Słowa kluczowe: Handel i pokój
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,05 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1210079190.jpg Konsumpcja w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Dąbrowska A., Janoś-Kresło M.

Dział: Handel,
Słowa kluczowe: konsumpcja dóbr i usług, konsumenci na wybranych rynkach, zmiany w konsumpcji, polityka konsumencka Unii Europejskiej
Dostępność: pozycja dostępna
Cena46,55 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1427380259.jpg Kompetencje konsumentów. Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja
Dąbrowska Anna (red.)

Dział: Biznes, Handel,
Słowa kluczowe: handel i usługi
Dostępność: pozycja dostępna
Cena51,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 49
Strona: 1 2 3 4 5 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.