Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


kierowanie i zarządzanie

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1318156721.jpg Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie /Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition/
Keller Lane Kevin

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: zarządzanie, zarządzanie strategiczne, zarządzanie marką,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena107,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1421238237.jpg Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie
Keller Kevin Lane

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie marką, organizacja i zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena107,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1301383354.jpg Komunikacja wewnętrzna krok po kroku. /Making the Connections: Using Internal Communication to Turn Strategy into Action/
Quirke Bill

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena113,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1317330541.jpg Dobre przywództwo Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu
Chełmiński Dariusz, Drzewiecki Aleksander, Kubica Ewa

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, kierowanie, biografie, historia gospodarki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena116,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1340979493.jpg Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia
Swayne Linda E., Duncan Jack W., Ginter Peter M.

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: organizacja i zarządzanie, zarządzanie w ochronie zdrowia
Dostępność: pozycja dostępna
Cena134,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1326801768.jpg Zarządzanie projektami Zastosowanie w biznesie, inżynierii i nowych technologiach
Nicholas John M., Steyn Herman

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, zarządzanie projektami
Dostępność: pozycja chwilowo niedostępna
Cena134,10 zł
Przeczytaj recenzje


thumb_1192880135.jpg Role organizacyjne kierownika w instytucji. Wybrane problemy w organizacji pracy i zarządzania
Bałażak Marta

Dział: Skrypty Politechniki Radomskiej, Pedagogika, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: Oświata, dyrektor szkoły, role organizacyjne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena16,80 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1227872706.jpg Najgorsze strategie i praktyki zarządzania. Historia upadków przedsiębiorstw.
Pindelski Mikołaj (red.)

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, kierowanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena20,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1227868111.jpg Zarządzanie w procesie inwestycyjnym.
Werner Witold A.

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie, Przedsiębiorstwo,   - zarządzanie przedsiębiorstwem,
Słowa kluczowe: zarządzanie, organizacja, planowanie strategiczne, ryzyko w zarządzaniu
Dostępność: pozycja dostępna
Cena20,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1303913343.jpg Społeczna odpowiedzialność uczelni w percepcji jej interesariuszy. Raport z badań
Geryk Marcin

Dział: Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: szkolnictwo wyższe, uczelnie, społeczna odpowiedzialność uczelni
Dostępność: pozycja dostępna
Cena22,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 270
Strona: 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 ... 25 26 27 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.