Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1484138572.jpg AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: reklama, internet, Google, AdWords
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1310562209.jpg Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Ślusarczyk Stanisław

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, aktywność marketingowa, badania marketingowe
Dostępność: pozycja dostępna
Cena29,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1307707301.jpg Badania marketingowe Podstawy metodyczne
Kaczmarczyk Stanisław

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręczniki akademickie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena66,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1352106773.jpg Badania marketingowe Teoria i praktyka
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.)

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena61,60 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1269592976.jpg Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Pfaff Dietmar

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, badania rynku
Dostępność: pozycja dostępna
Cena34,20 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1200747924.jpg Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Mazurek Grzegorz

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, blogi, społeczności konsumenckie, internet
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1253108788.jpg Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji.
Kotler Philip, Caslione John A.

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, Kotler Philip,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena54,90 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1238570485.jpg Czym jest projektowanie opakowań? Podręcznik projektowania.
Calver Giles

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, sztuka użytkowa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena84,50 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1212844856.jpg Czym jest wzornictwo? Podręcznik projektowania
Slack Laura

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: wzornictwo, public relations, reklama, marketing, sztuka użytkowa, rzemiosło artystyczne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena90,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1301296685.jpg Daj się znaleźć w sieci. /The Findability Formula: The Easy, Non-Technical Approach to Search Engine Marketing/
Lutze Heather

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie, marketing internetowy, wyszukiwarki internetowe,
Dostępność: pozycja dostępna
Cena53,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.