Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1421238237.jpg Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie
Keller Kevin Lane

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: marketing, zarządzanie marką, organizacja i zarządzanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena107,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1301383354.jpg Komunikacja wewnętrzna krok po kroku. /Making the Connections: Using Internal Communication to Turn Strategy into Action/
Quirke Bill

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena113,40 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1330765596.jpg Plany marketingowe
McDonald Malcolm, Wilson Hugh

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, plany marketingowe, strategie marketingowe, planowanie sprzedaży
Dostępność: pozycja dostępna
Cena116,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1406025149.jpg Zaprojektowane Polski dizajn 2000?2013


Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: polskie wzornictwo, design, dizajn, projektowanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena116,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1331302967.jpg Marketing Wprowadzenie
Armstrong Gary, Kotler Philip

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena116,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1354028664.jpg Marketing
Kotler Philip, Keller K.L.

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, badania marketingowe, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena119,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1271506751.jpg Mali mogą więcej Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
Antczak Gabriela

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena23,75 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1204293574.JPG Koszty i efekty działan marketingowych
Garbarski Lechosław

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, działania marketingowa
Dostępność: pozycja dostępna
Cena24,70 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1214056897.jpg Największe wpadki rekinów biznesu cz.1 Porażki rozszerzania marek /CD/
Haig Matt

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing , reklama, PR, brand failures
Dostępność: pozycja dostępna
Cena24,99 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1231509321.jpg Marketing produktów spożywczych.
Urban Stanisław

Dział: Marketing i reklama, Środowisko - prawo i zarządzanie,
Słowa kluczowe: marketing, rolnictwo, produkty spożywcze
Dostępność: pozycja dostępna
Cena25,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.