Ekonomia Prawo Marketing i reklama Biznes Matematyka Języki obce Wydawnictwo UTH
Strona główna Oferta Zamówienia specjalne Promocje Nowości Kontakt Regulamin



WYSZUKIWARKA


 tytuł
autor








NEWSLETTER








TWÓJ KOSZYK


Produktów: 0
Wartość: 0,00 PLN
Twój koszyk


PANEL LOGOWANIA







REJESTRACJA


Nie posiadasz jeszcze konta?
zarejestruj



PROMOCJE/RABATY




PARTNERZY


Marketing i reklama

Sortuj: | autor | | tytuł | | cena |

thumb_1406025149.jpg Zaprojektowane Polski dizajn 2000?2013


Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: polskie wzornictwo, design, dizajn, projektowanie
Dostępność: pozycja dostępna
Cena116,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1366036250.jpg Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Adamik-Szysiak Małgorzata, Maguś Wojciech

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing polityczny, public relations, komunikacja społeczna
Dostępność: pozycja dostępna
Cena36,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1321628436.jpg Public relations w jednostce samorządu terytorialnego
Adamus-Matuszyńska Anna, Austen Agata

Dział: Samorząd terytorialny, Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: public relations, samorząd terytorialny
Dostępność: pozycja dostępna
Cena47,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1368021010.jpg Strategia reklamy marki, produktów i usług
Agnieszka Dejnaka

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, strategia marki, podręcznik
Dostępność: pozycja dostępna
Cena35,15 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1490440243.jpg Marketing, odpowiedzialność, jakość. Wizja młodych
Aleksander Lotko (red.)

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena37,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1331394194.jpg UWARUNKOWANIA PRAWNE MARKETINGU W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Anna Mokrysz-Olszyńska, Bartosz Targański

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, reklama, społeczeństwo informacyjne
Dostępność: pozycja dostępna
Cena33,25 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1271506751.jpg Mali mogą więcej Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
Antczak Gabriela

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena23,75 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1265728234.jpg Komunikacja kryzysowa
Anthonissen Peter Frans

Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie,   - kierowanie i zarządzanie,
Słowa kluczowe: zarządzanie kryzysowe, komunikacja, marketing
Dostępność: pozycja dostępna
Cena56,00 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1331302967.jpg Marketing Wprowadzenie
Armstrong Gary, Kotler Philip

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, podręcznik akademicki
Dostępność: pozycja dostępna
Cena116,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


thumb_1273069219.jpg Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Barlow Janelle, Stewart Paul

Dział: Marketing i reklama,
Słowa kluczowe: marketing, sprzedaż, obsługa klienta
Dostępność: pozycja dostępna
Cena62,10 zł
Dodaj do koszyka
Przeczytaj recenzje


Liczba książek w kategorii: 127
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 >>
Polityka prywatności
KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. na bieżąco aktualizuje i modyfikuje informacje zawarte na stronach internetowych. Firma nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, aktualność oraz kompletność informacji przedstawionych na stronach portalu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian, w części lub całości serwisu, bez uprzedzenia. Ryzyko związane z wykorzystaniem informacji przedstawionych w serwisie ponosi osoba odwiedzająca serwis internetowy firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrządzonych szkód, będących rezultatem korzystania z serwisu. Wszelkie znaki towarowe wykorzystane w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl są własnością innych firm, w serwisie www.ksiegarnia-akademicka.pl służą wyłącznie do celów promowania produktów, będących w ofercie firmy KSIĘGARNIA AKADEMICKA EKONOMIK S.C.