![]() |
Zaprojektowane Polski dizajn 2000?2013 Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: polskie wzornictwo, design, dizajn, projektowanie Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations Adamik-Szysiak Małgorzata, Maguś Wojciech Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing polityczny, public relations, komunikacja społeczna Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Public relations w jednostce samorządu terytorialnego Adamus-Matuszyńska Anna, Austen Agata Dział: Samorząd terytorialny, Marketing i reklama, Słowa kluczowe: public relations, samorząd terytorialny Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Strategia reklamy marki, produktów i usług Agnieszka Dejnaka Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, reklama, strategia marki, podręcznik Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing, odpowiedzialność, jakość. Wizja młodych Aleksander Lotko (red.) Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
UWARUNKOWANIA PRAWNE MARKETINGU W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM Anna Mokrysz-Olszyńska, Bartosz Targański Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, reklama, społeczeństwo informacyjne Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Mali mogą więcej Marketing małej firmy czyli wojna o rynek Antczak Gabriela Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Komunikacja kryzysowa Anthonissen Peter Frans Dział: Marketing i reklama, Zarządzanie, - kierowanie i zarządzanie, Słowa kluczowe: zarządzanie kryzysowe, komunikacja, marketing Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Marketing Wprowadzenie Armstrong Gary, Kotler Philip Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, podręcznik akademicki Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją Barlow Janelle, Stewart Paul Dział: Marketing i reklama, Słowa kluczowe: marketing, sprzedaż, obsługa klienta Dostępność: pozycja dostępna |
![]() ![]() ![]() |
Liczba książek w kategorii: 128